tbabe.blogg.se

Är en kille som älskar att klä sig och se ut som en tjej. Älskar högklackat och i dagsläge har jag 120 par högklackade skor. Inga under 11cm ;). Har stor garderob med kläder allt från klänningar, kjolar, jeans, tigts-leggings, figurformade skjortor, underkläder, stay ups osv. Smink har jag en full byrå med. Älskar office stuket (pennkjolar), glamor, sminkar mig fint och är noga med utseendet. Långa naglar ohh det älskar jag. Peruker långa korta i alla färger beror på hur jag vill vara. Är utetransa dvs handlar kvinnokläder ombytt och rör mig fritt. Att få blickar det älskar jag allt beror på hur häftig klädd jag är. Puss å kram på er alla.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-05-09 13:56:58

Hej! Dessa skor är ju såå snygga! Men hur sitter de på dig? Vilken storlek brukar du ha, och vilken har du på skorna nu?

Fick mina 38:or o fick inte igen dragkedjan vilket jag alltid brukar få på 38:or. Så underar om de är värt att ta en storlek större lr om mina fötter är för breda för den modellen helt enkelt.. :)

Postat av: Tbabe

Publicerad 2013-05-11 00:08:53

Hej Anna.
Jag brukar ha nånstans mellan 40-41. Dessa är 41-or. Kan hålla med att dom är lite trånga vid dragkedjan. Men dom sitter så skönt på foten och är riktigt bekväma att gå i. Dock skall man vara van vid att gå i högklackat. Skulle rek att du går upp en storlek. För att få stängd dragkedjan så måste man få in foten hela vägen ner annars kan det kännas att dom är smala. Helt klart det läckraste stövletter.

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-12-29 13:13:16

var köper man dem?
mvh Maria W

Postat av: Tbabe

Publicerad 2017-10-19 21:22:26

Hej Maria
Dom är slutsålda.
Jag köpte mina på Nelly.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela